Ugrás a fő tartalomhoz

Külső szolgáltatókkal kapcsolatfelvétel

Webáruházunk számos előre elkészített integrációval rendelkezik, amelyek lehetővé teszik, hogy minimális fejlesztői beavatkozással vagy anélkül összekössük áruházunkat különböző külső szolgáltatásokkal. Azonban fontos, hogy mielőtt az integrációk beállítására kerülne sor, az ügyfél szerződést kössön ezekkel a külső szolgáltatókkal. A kapcsolatfelvétel folyamata minél hamarabb megkezdhető, hogy gördülékenyen menjen a folyamat.

Amint a szerződés létrejött, a szolgáltatók általában biztosítanak bizonyos kulcsokat vagy linkeket, amelyek könnyen beilleszthetők a webáruházba, így az integráció zökkenőmentesen működhet.

A webáruházhoz elérhető, előre elkészített integrációk a következők:

Szállítási partnerek:

  • GLS
  • MPL

Fizetési partnerek:

  • OTP Simple
  • BigFish

ERP partnerek:

  • Cégmenedzser

Egyéb:

  • Mailchimp

Ezekkel a partnerekkel való szerződéskötés elengedhetetlen ahhoz, hogy az integrációk megfelelően működjenek, és biztosítsák az áruház zavartalan üzemelését.

A Központi adatok funkció célja, hogy segítsen nekünk egyes integrációk beállításában vagy a címadatok megadásában. Ezek az adatok elengedhetetlenek ahhoz, hogy különböző szolgáltatásokat összeköthessünk a webáruházunkkal, és biztosítsuk annak zökkenőmentes működését.