Ugrás a fő tartalomhoz

Rendszerüzenetek

A webáruház automatikus üzeneteket küld előre meghatározott “triggerek” alapján. A triggerek olyan események vagy feltételek, amelyek bekövetkezésekor a rendszer automatikusan üzenetet küld a megadott címzettnek. Például egy sikeres rendelés után automatikusan értesítést küldhetünk a vásárlónak.

Ezeket a Vezérlőpult/Rendszerüzenetek menüben érhetjük el. Itt érhetőek el a rendszerben lévő üzenetek Logigrid táblázatban. A táblázat a következő oszlopokat tartalmazza: műveletek (szerkesztés), név, token, küldő e-mail cím, küldő név.

A rendszerben elérhető üzenetek a következők:

  • Rendelés értékelése: A vásárlót kéri, hogy értékelje a rendelésében található termékeket.
  • Sikeres regisztráció: Értesítés a felhasználónak a sikeres regisztrációról.
  • E-mail cím változás (régi címre): Értesítés a régi e-mail címre a változásról.
  • E-mail cím változás (új címre): Értesítés az új e-mail címre a változásról.
  • Elfelejtett jelszó: Jelszó visszaállító link küldése.
  • Regisztrációs e-mail cím megerősítése: E-mail cím megerősítő link küldése.
  • Jelszó módosítás: Értesítés a jelszó sikeres módosításáról.
  • Rendelés feladva: Rendelés összesítő és megerősítő a vásárló számára.
  • Rendelés leadás admin: Rendelés összesítő és megerősítő az admin számára.
  • B2B master meghívó: B2B felhasználóknak meghívó.
  • Intézmény regisztráció: B2B felhasználóknak megerősítés az intézmény regisztrálási kérelemről.
  • Felhasználói adatok exportálása: A felhasználónak elküldött adatokat tartalmazza a saját felhasználói profiljáról.
  • Elhagyott kosár emlékeztető: Emlékeztető a felhasználónak az elhagyott kosárról.
  • Elhagyott kosár második emlékeztető: Második emlékeztető a felhasználónak az elhagyott kosárról.
  • Készletről értesítő: Amennyiben olyan termékre iratkozott fel a felhasználó, amely nincs készleten, új készlet esetén kap értesítést.
  • Árajánlat beküldés megerősítő: Értesítés az árajánlat sikeres beküldéséről.
  • Összekészített ajánlat: Értesítés az árajánlat összekészítéséről.
  • Árajánlat beküldés admin: Értesítés az admin számára az árajánlat beküldéséről.
  • Lezárt ajánlat - felhasználó számára: Értesítés a felhasználónak a lezárt ajánlatról.
  • Lezárt ajánlat - admin számára: Értesítés az admin számára a lezárt ajánlatról.
  • Automatikus e-mail cím változás: Egy adott fejlesztés során kicserélésre került e-mail cím értesítése.
  • Intézmény regisztráció csak B2B shop esetén: Értesítés az admin számára az intézmény regisztrációjáról, csak B2B shopok esetében.

Az egyes üzeneteket a szerkesztés gombra kattintással tudjuk szerkeszteni. Az oldal tetején láthatóak ú.n. placeholderek, ezek azok a változók, amelyek behelyettesíthetőek az üzenetekbe. Továbbá itt átnevezhetjük az üzenetet, meg kell adnunk a küldő nevét és e-mail címét, az üzenet tárgyát, illetve a tartalmát, ahova beilleszthetőek a placeholderek.